Schindler PORT technologija iš esmės keičia eismo srauto pastate optimizavimą, nes apima individualizuotas paslaugas ir patekimo kontrolės sistemą.
Tobulumas yra nemenkas iššūkis šiuolaikiniame pastate, kur kiekvieną kartą važiuojant liftu gali būti naudojama viena ar daugiau vertikaliųjų transporto priemonių, patenkama į saugiąsias zonas, einama į nepažįstamus biurus ir pan., o juk tiesiog norisi greičiau patekti į savo paskirties aukštą.
Kai naudojama asmenų judėjimo valdymo sistema Schindler PORT, iš keleivių reikalaujama tik vieno – pateikti informaciją apie savo tapatybę ir nurodyti paskirties aukštą PORT terminale. PORT technologija pasirūpina visais kitais dalykais, planuodama ir užtikrindama sklandų važiavimą optimaliu maršrutu, kad kelionė truktų kuo trumpiau.
Standartinės PORT technologijos funkcijos apima kelias pažangias parinktis, leidžiančias dar labiau pritaikyti sistemą jūsų poreikiams.
PORT technologijos paskirtis – suteikti naują užtvarų naudojimo įeinant į pastatą aspektą. Naudojant PORT, galima ne tik patikrinti, ar kiekvienas atvykęs asmuo turi būti įleidžiamas, bet ir užsakyti liftą važiuoti į jo pageidaujamą paskirties aukštą ir perduoti informaciją apie atvykėlio tapatybę tiesiog nuo užtvaros. PORT valdymo savybės leidžia garantuoti kuo geriausią kelionę liftu vyraujančiomis eismo sąlygomis.
Kiekviename PORT yra skaitytuvas, galintis užmegzti ryšį su bet kuriuo suderinamu radijo dažnio įrenginiu, pradedant paprasta kortele, baigiant išmaniuoju telefonu. Tai gali būti naudojama norint suteikti specialių funkcijų liftui veikiant įprastai arba, kai PORT integruotas į užtvarą, suteikti patekimo kontrolės sistemą, kuri yra visiškai integruota į liftus.
Sustojimus galima sukonfigūruoti taip, kad sistema tikruoju laiku, naudodama statistinius duomenis, nustatytų aukštus, į kuriuos keleiviai, labiausiai tikėtina, važiuos konkrečiu laikotarpiu, ir atitinkamai sustabdytų liftus. Klientas taip pat gali iš anksto nustatyti sustojimo aukštus.
Kai PORT naudojama kartu su užtvara, ši funkcija neleidžia naudotojui perduoti savo kortelės už užtvaros stovinčiam asmeniui, kad šis galėtų patekti į pastatą, ir neleidžia per šią ar kitą, šalia esančią užtvarą įeiti antrą kartą.
Šios pasirinktinės funkcijos paskirtis – atgrasyti keleivius, kad nesivestų į kabiną, pavyzdžiui, kolegos, kuris neturi įėjimo ženklelio. Jei keleivis įeina į liftą nepasinaudojęs savo ženkleliu, ženklelį naudojant kitą kartą taikoma nuobauda. Tai gali būti tik įspėjamasis pranešimas PORT ekrane arba reikalavimas perprogramuoti ženklelį prie apsaugos stalo vestibiulyje.
Daugelyje aukštų pastatų pageidautina maksimaliai išnaudoti lifto šachtos erdvę įrengiant dviaukščius liftus. Naudojant įprastas sistemas tai gali labai erzinti naudotoją, nes, pavyzdžiui, apatinio aukšto kabina nuolat sustoja dėl to, kad iškviečiama viršutinė kabina, arba kyla painiava dėl to, į kurią kabiną reikia lipti vestibiulyje. Naudojant PORT technologiją ši problema beveik panaikinama. Kadangi visus keleivius pažįstame ir žinome jų paskirties aukštus, dviaukščiai liftai nesustoja dažniau nei vienaukščiai liftai. Be to, keleiviams susipainioti neleidžia pažangi PORT ekrane rodomų signalų sistema.
Važiavimas tarp dviejų aukštų gali atrodyti kaip paprasčiausia lifto operacija. Tiesą sakant, jei jis nėra optimizuotas, bus vežama daug mažiau žmonių, nei teoriškai pajėgia liftas, todėl keleiviams teks ilgai laukti lifto. PORT technologijos važiavimo valdiklis naudoja keleivių skaičiaus vertinimo įrankius, kad nustatytų pažangų valdymo modelį, kuris visada maksimaliai padidina srautą ir sumažina laukimo laiką.
Visada kyla susirūpinimas, kad susidarys žmonių eilė tarpiniame aukšte, kuriame keleiviai liftais atvežami į zoną iš pagrindinio vestibiulio, o vėliau įlaipinami į liftus, važiuojančius į aukštesnius aukštus. Palyginus į tarpinį aukštą atvežamų žmonių skaičių su iš lifto sistemos išeinančių žmonių skaičiumi, galima numatyti žmonių eilės susidarymo tikimybę ir sumažinti į tarpinį aukštą atvežamų žmonių skaičių, kol tarpiniame aukšte atsiras daugiau vietos.
Kadangi PORT technologija žino, kurie keleiviai atvežti į kiekvieną aukštą, ji gali sudaryti vaizdą apie gyventojų pasiskirstymą kiekviename aukšte. Jeigu prireiks evakuotis, sistema nuspręs, iš kurių aukštų galima evakuoti per laiptines, kad nesusidarytų lifto laukiančių žmonių eilės, ir ekrane rekomenduos žmonėms iš tų aukštų lipti laiptais. Kituose aukštuose gali būti pasiūlyta evakuotis liftu ir, kadangi žinomas tuose aukštuose esančių žmonių skaičius, į tuos aukštus gali būti nusiųsta tiek liftų, kiek reikia, kad visi vienu metu nuvažiuotų į konkretų aukštą. Taip išvengiama panikos.
Įprastomis aplinkybėmis lifto konfigūracija yra tokia, kad jame esantiems žmonėms būtų teikiamos aukštos kokybės paslaugos. Vis dėlto kartais dėl neįprasto lankytojų antplūdžio arba atvejais, kai daug liftų neveikia (pavyzdžiui, todėl, kad vyksta statybos), teikiamos ne tokios aukštos kokybės paslaugos. Naudojant pažangias PORT technologijos komunikacijos galimybes, keleiviams gali būti nurodyta nusileisti 1 laiptų maršrutą žemyn ir tada įlipti į liftą arba jie gali būti nuvežami 1 laiptų maršrutu aukščiau paskirties aukšto. Tai būtų daroma siekiant sujungti reikiamus sustojimus, taigi, greičiau atlaisvinti liftus ir taip gerokai padidinti įrenginių našumą.
Kai eismas nedidelis, įprasta liftų sistema, siekdama sumažinti laukimo laiką, priskiria asmenims konkrečią kabiną. Kadangi liftas subalansuojamas esant pusei apkrovos, nesubalansuotai apkrautas liftas važiuoja daug kartų ir dėl to suvartojama daug energijos. Įjungus ECO režimą "mažo srauto" važiavimai planuojami taip, kad laukimo laikas būtų pagrįstas, o ne minimalus. Tai reiškia, kad turi veikti ne visi liftai ir reikšmingai taupoma energija padidinant keleivių skaičių vienoje kabinoje, kad apkrova būtų kiek įmanoma geriau subalansuota.
Klientai, kuriems reikia išsamios informacijos apie jų sistemos veikimą, gali gauti išsamų ataskaitų rinkinį.
PORT ypač tinka didelėms liftų grupėms arba tiesių linijų konfigūracijoms intensyvaus eismo komerciniuose pastatuose – iki 35 proc. padidina lifto našumą ir iki 35 proc. sutrumpina kelionės laiką.
PORT mažina žmonių susigrūdimą tiek vestibiulyje, tiek kabinos viduje, nusiųsdama keleivius į atskirus aukštus. PORT siūlo visiškai integruotą patekimo į pastatą sistemą, o myPORT leidžia valdyti liftą ir pastato saugumo prieigą išmaniuoju telefonu.
PORT technologijos ECO režimu nuolat stebimos eismo sąlygos ir išlaikomas vidutinis nurodyto lygio arba mažesnis laukimo laikas, maksimaliai taupant energiją.
Naudodami Schindler PORT technologiją galite pašalinti daugelį esamų vidaus išdėstymo apribojimų, todėl turite daugiau laisvės projektuodami naujos kartos pastatus.
PORT technologija siūlo įvairius būdus keliauti pastatuose visai neliečiant lifto ar net durų.
Geriausias savo klasėje eismo valdymas
PORT judėjimo valdymo sistema – tai esminis sistemos galimybių plėtinys, palyginti su pradiniu PORT. Nuo pradinio įėjimo į pastatą iki tolesnės kelionės ir galiausiai išėjimo – tai tikrai visuose etapuose integruotas sprendimas, leidžiantis keliauti saugiai ir patogiai. Sistemą sudaro daugybė lankytojams skirtų specialios paskirties terminalų automobilių stovėjimo aikštelėse, duryse, biuruose ir gyvenamosiose patalpose.